Toimintakertomus 2019

Toimintakertomus

Suomen Broholmeryhdistys Ry:n toimintakertomus 2019 Vuosi 2019 on ollut yhdistyksen 13. toimintavuosi. Tilikausi 1.1.2019 – 31.12.2019.

1. Hallitus

Hallituksen puheenjohtaja Heljä Myllynen ja
Varapuheenjohtaja Veijo Ahonen.

Rahastonhoitaja Annu Vatanen.

Sihteeri Marja Jäske.
Jäsensihteeri Anna Pellinen.

Marja Jäske, erovuorossa 2021
Pirjo Harmoinen, erovuorossa 2021
Pirjo Hietanen, erovuorossa 2020
Anna Pellinen, erovuorossa 2020
Anna-Maria Vatanen, erovuorossa 2022
Veijo Ahonen, erovuorossa 2022

Hallitus on kokoontunut vuoden aikana 9 kertaa.

2. Muut toimihenkilöt

Toiminnantarkastaja: Tarja Koski
Www-sivujen päivitys: Heljä Myllynen, Minna Piispa, Jukka Hyvönen

Jalostustoimikunta 2019: Seija Hiltunen, pj, Marja Jäske, sihteeri, Auli Haapiainen-Liikanen (ulkomuototuomari), Pirjo Harmoinen, Heljä Myllynen, Pirjo Hietanen, Anna Pellinen.

3. Yhdistyskokoukset

Kevätkokous piettiin 23.4.2019. Kokouksessa keskusteltiin normaalien aiheiden lisäksi jäsenten hyväksymisestä.

Syyskokous pidettiin 24.11.2019. Kokouksessa valittiin Heljä Myllynen puheenjohtajaksi vuodelle 2020 ja uudelle kaudelle hallitukseen Anna-Maria Vatanen ja Veijo Ahonen.

4. Yhdistys

Suomen broholmeryhdistys ry:n jäsenmäärä oli 31.12.2019, 104 henkilöjäsentä ja 1 kutsujäsen. Jäsenmäärä kasvoi 2019 aikana 9 jäsenellä.

Yhdistys on osallistunut SSKY:n järjestämiin toimintakoulutuksiin.

5. Tapahtumat

Broholmereiden erikoisnäyttely pidettiin 8.9.2019 johon osallistui 29 koiraa. Suomen Broholmeryhdistys osallistui usean talkoolaisen toimesta SSKY:n erikoisnäyttelyn järjestämiseen. Näyttely järjestettiin Lahdessa Jokimaan raviradalla. Tuomarina toimi Oikkonen Elena. ROP "Heta" Brohammershöjs Hera ja VSP "Mörkö" Good Mind's Umbertto. ROP pentu "Miisa" Good Mind's BW Xamira ja VSP pentu "Pasi" Good Mind's BW Xardas.

MH-luonnekuvaus järjestettiin Bernhardinkoirayhdistys Ry:n kanssa yhteistyössä Hausjärvellä 24. - 25.8.2019. MH-luonnekuvaukseen osallitusi 2 Broholmeria.

Käyttäytymisen jalostustarkastus järjestettiin yhdessä Schapendoes ry:n kanssa 20.7.2019, johon osallistui 2 Broholmeria. Jalostustarkastajana toimi Auli Kiminki.

Ulkomuodon jalostustarkastus järjestettiin 21.9.2019 Lahdessa Jokimaan raviradalla. Jalostustarkastuksen teki Neljä koiraa käytiin läpi hännänpäästä kuonoon.

Yhdistyksemme järjesti Bernhardinkoirayhdistys Ry:n kanssa yhdessä pentunäyttelyn 21.9.2019 Lahdessa Jokimaan raviradalla.

Uinteja järjestettiin kaksi kappaletta Hyvinkään koirauimalassa 5.5.2019 ja 2.6.2019.