XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Suomen Kennelliiton virallinen käyttäytymisen jalostustarkastus Hausjärvi 15-16.06.2024.

Käyttäytymisen jalostustarkistuksen arvioijana Anne Haapakoski ja ohjaajana Pauliina Korpi. Osallistuvan koiran tulee olla iältään 18 kk.

Koiran tulee täyttää Kennelliiton voimassa olevat tunnistusmerkintä- ja rokotusmääräykset. Jalostustarkastuksissa noudatetaan Kennelliiton antidopingsääntöä sekä yleistä jääviyssääntöä.

Käyttäytymisen jalostustarkastuksen järjestää Bernhardinkoirayhdistys ry ja broholminkoirilla on on sinne myös pääsy. Suomen Broholmeryhdistys ry.n järjestämä käyttäytymisen jalostustarkastus järjestetään taas syksyllä 2024.

Tiedustelut vapaista paikoista, veijo.ahonen@gmail.com

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ulkomuodonjalostustarkastus 25.05.2024 Vääksy

Ulkomuodon tarkastajana toimii (Vahvistuu myöhemmin).

Osallistuvan koiran tulee olla täyttänyt 18 kk.

Ulkomuodon jalostustarkistus:
-yhdistyksen jäsenet 10€
-ei jäsenet 30€

Ilmoittautuminen 01.05.2024 mennessä osoitteeseen broposti@suomenbroholmeryhdistys.fi

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX