Voitokkaimman näyttelykoiran säännöt

Suomen Broholmeryhdistyksen Vuoden näyttelykoirasäännöt:

Kilpailevien koirien tulee olla Suomen Broholmeryhdistys ry jäsenen omistuksessa.

ROP = 6 p. + 1 p. per voitettu koira, molemmat sukupuolet

VSP = 5 p. + 1 p. per voitettu oman sukupuolen koira

PU/PN-2 = 4 p. + 1 p. per voitettu oman sukupuolen koira

PU/PN-3 = 3 p. + 1 p. per voitettu oman sukupuolen koira

PU/PN-4 = 2 p. + 1 p. per voitettu oman sukupuolen koira

Erikoisnäyttelyn ROP saa 6 lisäpistettä

CACIB = 3 p.

NORD SERT = 1 p.

Ryhmäsijoituksista:

1. 6p

2. 5p

3. 4p

4. 3p

Jos suomalaisen omistama koira osallistuu muualla kuin Suomessa pidettävään näyttelyyn, on näistä näyttelyistä tulevat pisteet omistajan itse ilmoitettava pisteiden laskijalle. Koiralle voidaan huomioida yksi näyttelytulos ulkomailta.

VIISI PARASTA NÄYTTELYSUORITUSTA OTETAAN HUOMIOON

Jos kahdella koiralla päädytään samaan pistemäärään, voittajaksi selviytyy se, joka on saanut enemmän ROP sijoituksia, jos tässäkin mennään tasan, katsotaan kummalla enemmän VSP sijoituksia jne….., kunnes voittaja on selvillä.

VUODEN KASVATTAJA

Kasvattajan tulee olla Suomen Broholmeryhdistyksen jäsen.

1.  20 p.

2.  15 p

3.  10 p

4.   5 p

KP (kunniapalkinto) 10 p.

Kolme parasta tulosta otetaan huomioon

Luokka kilpailee, jos se on esitetty näyttelyssä kasvattajaluokassa.

Kasvattajaluokassa kilpailu tapahtuu SKL-FKK:n voimassa olevien näyttelysääntöjen mukaisesti.

Kasvattajaryhmät eivät näy SKL:n tietokannassa, joten kasvattajien on itse ilmoitettava saamansa tulokset pisteiden laskijalle.

VUODEN JALOSTUSKOIRA

Jälkeläisluokassa kilpailevan koiran, kenen jälkeläisryhmä on, tulee olla Suomen Broholmeryhdistyksen jäsenen omistuksessa.

Voittaja on Suomen Broholmeryhdistys ry:n erikoisnäyttelyssä rotunsa paras jälkeläisluokka.

Jälkeläisluokassa kilpailu tapahtuu SKL-FKK:n voimassa olevien näyttelysääntöjen mukaisesti.

Nämä säännöt on hyväksytty Suomen Broholmeryhdistys ry:n hallituksen kokouksessa ja ovat voimassa vuoden 2021 alusta alkaen