Vuoden näyttelykoira 2023-kilpailuun ilmoittautuminen

3.1.2024

Hei!

Jos haluat että koirasi osallistuu vuoden näyttelykoira 2023 kilpailuun niin ilmoita se lähettämällä viestiä osoitteeseen:

broposti@suomenbroholmeryhdistys.fi

Viestiksi "vuoden näyttelykoira 2023"

Tietoihin koiran virallinen nimi ja omistajan nimi.

Jos koirasi on käynyt ulkomailla näyttelyssä niin voit halutessasi ilmoittaa yhden ulkomaan näyttelyn pisteiden laskuun mukaan.

Ilmoita tällöin missä maassa ja milloin tämä näyttely oli, koiran sijoitus ja montako koiraa oli kaiken kaikkiaan (jos koirasi ei ollut rop, niin ilmoita myös erikseen samaa sukupuolta olevien koirien määrä). Viisi parasta näyttelytulosta lasketaan mukaan, ja tämä ulkomaan näyttely sisällytetään niihin.

HUOM! Suomessa järjestettyjä näyttelyitä ei tarvitse erikseen ilmoittaa!

Lisäksi vuoden kasvattaja 2023-kilpailuun osallistuakseen kasvattajan on itse ilmoitettava saamansa tulokset koska ne eivät näy Kennelliiton tietokannassa. Tällöin ilmoittautuminen tapahtuu myös ylläolevan sähköpostin kautta, viestiksi Vuoden kasvattaja 2023, tietoihin kennelnimi ja kasvattajan nimi, kolme näyttelyä ja niiden sijoitus, joista lasketaan pisteet mukaan.

Pisteet laskee pisteidenlaskija, joten itse ei tarvitse näyttelyiden pisteitä laskea.

Vain yhdistyksen jäsenten omistamat koirat voivat osallistua kilpailuun.

Ilmoittautumisaikaa 18.1.2024 asti.

Ystävällisin terveisin